Jakie są koszty dostawy?
Opłata za wysyłkę jest doliczana do każdego produktu, co oznacza, że końcowy koszt dostawy całego zamówienia jest widoczny w podsumowaniu koszyka.
W przypadku zamówień kilku dużych foteli nie mamy możliwości spakowania ich w jedną paczkę, dlatego koszty wysyłki są obliczane na podstawie ilości paczek, potrzebnych do dostarczenia zamówienia.
Niektóre pufy wielkogabarytowe możemy dostarczyć tylko przesyłką paletową albo zaoferować odbiór osobisty.
Koszt wysyłki jednej paczki gabarytowej to 30 zł przy płatności przelewem online lub standardowym oraz 35 zł przy płatności przy odbiorze.
Produkowane przez nas pufy są tak duże, że realne koszty transportu są większe, niż naliczane w koszyku.
Pamiętaj, że przed sfinalizowaniem zamówienia zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, jakie są koszty wysyłki Twojego zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?
Od momentu złożenia zamówienia czas jego realizacji wynosi od 1 do 7 dni roboczych. W listopadzie i grudniu czas realizacji może się wydłużyć nawet do 21 dni roboczych. Aby poznać przybliżony czas realizacji w tych miesiącach zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu jeżeli zamówisz produkty, które wymagają więcej czasu na przygotowanie - na przykład pufę piłkę w trzech, wybranych przez Ciebie kolorach. Część produktów mamy na magazynie i możemy wysłać niemalże z dnia na dzień.
Czas dostawy przez kuriera Pocztex to od 1 do 5 dni roboczych.
W listopadzie, grudniu, styczniu i lutym czas realizacji zamówienia i dostawy może się wydłużyć nawet do 20 dni roboczych. Mając na uwadze duże zapotrzebowanie na nasze pufy jako prezenty gwiazdkowe, polecamy zamawiać je już od października, aby mogły spokojnie dojść do odbiorcy przed świątecznym spiętrzeniem wysyłkowym.
Dostawa podczas pandemii Covid-19
Kontynuujemy wysyłkę zamówień pomimo pandemii wirusa Covid-19. Robimy to z najwyższą starannością i przestrzegając wszystkich przepisów i rozporządzeń.
Pamiętaj, że dostarczenie Twojego zamówienia może zająć naszym partnerom transportowym więcej czasu.
#zostańwdomu
Nieodebrane przesyłki
Jeżeli kurier bezskutecznie próbował dostarczyć Twoje zamówienie, to spodziewaj się w skrzynce na listy awizo. Paczkę można odebrać w najbliższej placówce pocztowej wskazanej na awizo.
Jeżeli nie odbierzesz zamówienia w terminie podanym na awizo, paczka wróci do nas. Wygeneruje to dodatkowe koszty w postaci opłat za przesłkę zwrotną.
Wskazówka: aby uniknąć takich sytuacji podaj taki adres, gdzie będziesz w najbliższym czasie mógł odebrać zamówienie. Może to być np. adres do pracy lub zaprzyjaźnionego sklepu - oczywiście po uzgodnieniu z właścicielem.