Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Załącznik nr3 do Regulaminu Sklepu.
§1
Ogólne warunki
- Gwarantem jakości towaru jest Pufoteka.pl Maciej Leszczyński, ul Kolwalska 7a, 09-500 Gostynin NIP:9710651266, REGON: 140313963. Gwarancja jest udzielana wyłącznie na towary, które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez Pufoteka.pl Maciej Leszczyński.
- Pufoteka.pl Maciej Leszczyński ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) puf, wyjątek stanowi wsad puf, którym jest granulat styropianowy nie objęty gwarancją.
- Gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy dochodzić wypełniając formularz gwarancyjny - dostępny pod tym linkiem - i wysyłając go pocztą tradycyjną na adres: Pufoteka.pl Maciej Leszczyński ul. Kowalska 7a 09-500 Gostynin.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zwrot zakupionego towaru na adres podany w pkt 4.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym towar był w dyspozycji Gwaranta.
- Reklamowany towar powinien być dostarczony z kompletnym wyposażeniem jakie zostało wydane.
- Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy przedmiot na koszt gwaranta. Gwarant na żądanie udostępnia dane firm kurierskich oferujących najkorzystniejsze usługi dostawy przesyłek
§2
Rozpatrzenie reklamacji
- Gwarant rozpatrzy reklamacje w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z poprawnie wypełnionym formularzem gwarancyjnym. Informację o podjętej decyzji (uznanie lub odmowa) Gwarant przekaże w formie elektronicznej na adres email podany w formularzu.
- Jeżeli gwarant podejmie decyzje o wymianie towaru na nowy lub dokona istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa, od momentu dostarczenia do Klienta wymienionej lub naprawionej rzeczy.
- Klient może zwrócić się do Gwaranta z żądaniem: - usunięcia wady, - wymiany towaru na nowy, - odstąpienia od umowy.
- Gwarant rozpatruje żądania Klienta biorąc pod uwagę zasadność, rodzaj wady, koszt naprawy, łatwość i szybkość usunięcia wady, charakter wady, oraz to czy towar był wcześniej reklamowany.
§3
Odrzucenie żądania
- Gwarant może odrzucić żądanie Klienta w przypadku:
- reklamacji elementów nie objętych gwarancją (np. granulatu styropianowego wypełniającego pufy);
- niedopełnienia obowiązków wynikających z niniejszego dokumentu (np.nie dostarczenie towaru, nie wypełnienie druku reklamacyjnego);
- stwierdzenia użytkowania pufy niezgodnie z przeznaczeniem;
- reklamacji towaru brudnego, noszącego widoczne ślady uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta;
- stwierdzenia przyczyny wady innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w towarze.
§4
Wykluczenia
- Gwarancją nie są objęte:
- granulat styropianowy wypełniający pufy
- uszkodzenia, ubicia, zmiany objętości granulatu styropianowego wypełniającego pufy, który przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlega naturalnemu zużyciu;
- wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych;
- uszkodzenia spowodowane przeciążeniem puf;
- uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane dla danego typu puf, bądź nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
§5
Postanowienia końcowe
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.